Program plaćene obuke

 

 

Opportunity banka a.d. Novi Sad raspisala je konkurs za program obuke za savetnika za klijente i sa zadovoljstvom poziva sve zainteresovane kandidate da uzmu učešće na ovom konkursu i ukoliko budu odabrani, steknu dragoceno iskustvo u ovoj kompaniji.

  • Predviđeno vreme trajanje prakse: 3 meseca.
  • Radno vreme saradnika prodaje je od 8 do 16 časova (ponedeljak–petak).
  • Mesto održavanja prakse: filijala OBS banke u Kragujevcu.

U planu je otvaranje poslovnice u Velikoj Plani koja pokriva teritoriju Svilajnca, Žabara i Smederevske Palanke. Postoji mogućnost rada i u otvorenim poslovnicama u Požarevcu, Topoli, Čačku i Novom Beogradu.

  • Novčana naknada: u pitanju je plaćena praksa, i to: 25000 dinara mesečno, kao i dodatni varijabilni bonus od 1000 dinara za svaki uspešno realizovan kredit preko saradnika prodaje.
  • Zaposlenje: po završetku obuke postoji mogućnost zaposlenja kao savetnika za klijente.
  • Rok za prijavu: 15. jul.

 

Profil kandidata:

  • Diplomci i studenti Univerziteta u Kragujevcu mlađi od 34 godine.
  • Izražene prezentacijske i komunikacione veštine;
  • Poznavanje potreba ciljne grupe (poljoprivrednici, preduzetnici i penzioneri);
  • Poželjno je poznavanje života u ruralnim sredinama;
  • Obavezna je vozačka dozvola B kategorije radi mogućnosti posete klijenata.

Opportunity banka a.d. Novi Sad deo je međunarodne mreže banaka i mikrofinansijskih organizacija “Opportunity International“ koja je osnovana 1971. godine u Čikagu i danas ima preko 4 miliona klijenata u 22 zemlje sveta. Opportunity banka (OBS) je mikrofinansijska banka koja obezbeđuje kredite i druge finansijske usluge preduzetnicima, mikro i malim preduzećima, ruralnim domaćinstvima i poljoprivrednim gazdinstvima u Republici Srbiji, kao i drugim klijentima koji imaju otežan pristup finansijskim uslugama.

Klijenti Opportunity banke su poljoprivrednici, preduzetnici i penzioneri koja imaju otežan pristup finansijskim sredstvima. Upravo iz tog razloga zaposleni idu do klijenata, što njima štedi vreme i novac, pružaju im podršku u vidu saveta i edukacije – kako mogu što bolje da iskoriste proizvode banke u cilju unapređenja svog životnog standarda. Prolaskom kroz ovaj program polaznici će imati mogućnost da steknu osnovna znanja rada u banci, veštine prodaje bankarskih proizvoda i kontakta sa klijentima.