Opšta sekcija
- Predmetni nastavnik: dr Tatjana Tomović Mladenović
Saradnici: Marko Dabić
Nastavni plan
- Istorijski razvoj primene kompjutera u obrazovanju.
- Osnove aktivnog učenja (interaktivne nastave).
- Izrada multimedijalnih prezentacija (Power Point, Prosper, Beamer).
- Softverski paketi (GeoGebra, Mathematica).
- Izrada skafoldinga.
Način polaganja ispita:
- redovno prisustvo nastavi – 4 poena;
- seminarski radovi (izrada i odbrana) – 40 poena (20+20);
- seminarski rad u grupi (izrada i odbrana) – 6 poena;
- testovi - 20 poena (10+10);
- završni ispit – 30 poena (izrada skafoldinga).
Student može izaći na završni ispit ako u predispitnim obavezama osvoji bar 36 poena. Neophodno je da student osvoji minimalno 5 poena (od mogućih 10) na svakom od testova, za upis ocene.
Seminarski radovi:
- obrada odgovarajuće nastavne teme korišćenjem paketa GeoGebra;
- obrada odgovarajuće nastavne teme korišćenjem paketa Mathematica.
Literatura
- D. Radosav, Obrazovni računarski softver i autorski sistemi, Tehnički fakultet „Mihajlo Pupin“ u Zrenjaninu, Univerzitet u Novom Sadu, 2005.
- P.S. Stanimirović, G.V. Milovanović, Programski paket Mathematica i primene, Elektronski fakultet, Univerzitet u Nišu, 2002.
- G.V. Milovanović, M.P. Stanić, Mathematica u nastavi matematike, Republički seminar 2010, Beograd – Kragujevac, 2010.
- M. Hohenwarter, J. Hohenwarter, GeoGebra Help, www.geogebra.org.
- J. Hohenwarter, M. Hohenwarter, Introduction to GeoGebra, www.geogebra.org.
- G. Pólya, How to Solve It, Penguin Books, 1990.