Opšta sekcija
Предметни наставник: Сузана Алексић, Ненад Стојановић
Сарадник: Александар МиленковићЦиљ предмета
Упознавање са деловима програма математике у основним и средњим школама у основи којих се налазе релевантни концепти математичке анализе и разрада методике наставе тих делова програма математике са нагласком на разликама у приступу у основним односно средњим школама.Исход предмета
Студент зна како ће да приступи реализацији оних делова програма математике у основним и средњим школама који се ослањају на основне концепте математичке анализе.Садржај предмета
Теоријска настава
Први део. Разрада начина и метода предавања следећих садржаја: скуп реалних бројева, појам функције и специјално линеарна функција, функција обрнуте пропорционалности, график функције у Декартовом координатном систему, скуп комплексних бројева, елементарне функције, графици елементарних функција, нелинеарне једначине и неједначине, низови, редови, конвергенција низова и редова, диференцијални и интегрални рачун, испитивање и цртање графика функција, елементи нумеричке анализе, елементи вероватноће.
Други део. Истицање и непосредно повезивање основних концепата математичке анализе са одговарајућим садржајима програма математике у основним и средњим школама.
Практична настава:Вежбе, други облици наставе
Примена теоријских знања за решавање проблема и задатака из наведених области.Литература
1. Д. Аднађевић, З. Каделбург, Математичка анализа I, Београд, 1998.
2. С.Аљанчић, Увод у реалну и функционалну анализу, Грађевинска књига, Београд, 1974.
3. S.G. Krantz, How to Teach Mathematics, American Mathematical Society, 2 ed. 1999.
Сви, од надлежних државних органа, одобрени уџбеници и збирке задатака из математике за ученике основне и средње школеOpšte novosti i obaveštenja